Մայրենիի ստուգատես․ Առաջադրանք 5

  1. Ես այսօր հարցազրույց եմ պատրաստել իմ ընկերոջ հետ, ճամփորդության թեմայով։

Հարց 1. Կարելի է մի քանի հարց տալ։

Հարց 2. Դու ճամփորդության գնում ես։

Հարց 3. Ինչ պետք է լինի ճամփորդության պայուսակում։

Հարց 4. Իսկ ինչ հագուստով է պետք ճամփորդել։

Հարց 5. Շատ ես սիրում ճամպորդել։

Հարց 6. Ինչպես ես վարվում երբ ընկերդ չի կարողանում քայլել ճամփորդության ժամանակ։

2. Կպատմեմ ձեզ դպրոցում իմ ամենասիրելի վայրի մասին։ Այ հատվածը դպրոցի բակի տարածքն է։ Այդտեղ շատ գեղեցիկ է տարվա բոլոր եղանակներին։ Այգում կան շատ ծառեր, ծաղիկներ։ Ծիրանի ծառերը ուղակի հրաշք են։ Այդ ծառերի տակ կան փայտից նստարաներ։ Այդտեղ մենք նստում ենք և հանգստանում։ Բակում դասամիջոցին բազմազան խաղեր ենք խաղում։ Մեր բակի տարացքը շատ մաքուր է։ Մաքրությունը մենք ենք

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *